søndag den 24. august 2014

Enkelt kort og ny skærer maskine

Jeg har jo gang i at lave nogle enkelt kort, så igen har jeg lavet i samme stil som det anden, blot lidt andre farver og en trillebør:-)


Inden i har jeg stemplet med et baggrundsstempel af en stor gren og embosset med hvid.
Sommerfuglene er stemplet, fået distress ink og en gang glossy


 I denne uge har min far fødselsdag og han skal bla. have en flaske vin.


Blomsterne har fået en gang metal farve, dem har jeg set ned hos Hobby Boden, Gitte havde lavet nogen og jeg syntes de var super fine, så det måtte prøves :-)
Måske ikke så mandelig, men jeg hader at lave mandekort, så her kom en mand på, så må det være nok;-)


Og så dagens skønhed, hi, hi, måske ikke skøn, men for pokker den kan skærer, jeg var så træt af min gamle skærer, kniven var sat fast med plastik dupper, som selvfølgelig vil knække af og man kunne ikke købe en ny holder til den og så snart den havde skåret i noget kraftigt, var kniven sløv, så nu skulle det være og jeg er mega glad for den.


 Jeg har også købt en ny dug til mit bord og nogle dejlige Raco reoler, nøj hvor kan der være meget, de er super gode:-)

På den anden side, hænger de die, som kan hænge, det gør at jeg husker at jeg har dem, resten ligger i kasser :-)

Det var så et lille kig, ind i mit scrapværelse :-) håber alle må få en god uge.