søndag den 10. august 2014

Træt af smisk smask;-)

Overhovede ikke, jeg tror faktisk frem over, vil der på mange af mine kort være noget smisk smask af den ene eller anden slags:-) jeg ved slet ikke om jeg kan stoppe igen:-)

I dag vil jeg vise jer et enkelt kort, det laver jeg ikke så tit, da jeg syntes det kan være svært at stoppe med at komme på kortet.
Baggrunden i den ene side har fået en gang paste, men det kan være svært at se her på billedet.


Sommerfuglene er malet med distress ink, stemplet og kommet et lag glossy på, sammen teknik som jeg så Vivi havde lavet på sommerfugle der lå i Hobby boden, de skinner så flotte, men igen, billedet stjæler næsten det hele:-(


Inden i kortet


Et tag, det bliver næsten nemmere at skrive, hvad jeg ikke har gjort her, der er sprøjtet med Dylusions, sværtet med distress ink, stemplet med stempler, metal farver, glimmer, embossing pulver og sticklers.


 Der er skåret et hul til sommerfuglen, bag hullet har jeg kommet noget dobbelt klæbende tape og oven på igen noget glimmer, i hullet har jeg sat en sommerfugl, som først er farvet med Dylusions, og en gang klar embossingpulver, af to omgange.
Jeg tror faktisk kun der er os scrapper, der vil kunne se alle detaljerne her, folk der ikke scrapper vil helt klart sige, hvor svært kan det være ;-)


I denne uge har jeg være gæste designer på hobbyboden.blogspot.dk jeg vil gerne takke Gitte for at få lov at vise nogen af mine ting på hendes blog, jeg vil også gerne takke jer, der har lagt en sød og fin kommentar til mig, tak til jer alle :-)
Rigtig god uge.