onsdag den 27. august 2014

Igen et enkelt kort

Jeg har igen forsøgt mig med et enkelt kort.
Jeg må indrømme, den slags kort syntes jeg er langt mere besværlig at lave, end et kort hvor jeg bare kan fylde på:-)
Jeg syntes jeg skal bruge så meget fantasi, for ikke at kortet kommer til at ligne noget som er lavet i børnehaven, hvor godt det er lykkes må I selv bestemme:-)
Baggrunden har jeg embosset i en embossing folder og kommet gesso på, de to stativer har fået noget metal sværte.
Alle die er Marianne Design og ideen også fra hendes blog.


 Døren har også fået en gang gesso og noget sværte.
Hængslerne har jeg embosset og kommet sværte på, jeg ville gerne have at de skulle se rustet ud:-)


Dette var et bestillings kort til en dame.
Rosetten er en Tim Holst die, som har fået noget metal sværte, bogstaverne er pap som har fået samme tur.


Et bestillingskort til en herre, jeg er megt dårlig til at lave herrekort, heldigvis kunne jeg få teksten til at fylde det meste :-)
De brune prikker er lavet med et stempel.
Bilen er skåret ud i alu og fået en gang akryl maling.
Dette kort har jeg fået ideen fra en anden blog, jeg kan desværre bare ikke huske hvis, sorry.


 Sidst viste jeg noget af mit scrap værelse, nu fåe I lige et par vægge mere;-)
Denne smarte opbevaring, har jeg købt hos IKEA, dåserne er med magnet i bunden, så de sidder fint fast, der har jeg nogen af mine blomster.


I sommer fandt jeg disse skønne bogstaver, så hvad kunne være det bedste ord at købe, selvfølgelig skulle der stå Scrap :-)


Tak for I kom forbi min blog

Ingen kommentarer:

Send en kommentar