torsdag den 6. september 2012

Alu. kort

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg, dem sætter jeg stor pris på.

Det er noget tid siden jeg sidst har lavet et kort, men i dag har jeg så lavet et alu kort, jeg er blevet inspireret af Jette som lige nu har lavet nogle kort til Hobbybodens Design Team,
hobbyboden-dt.blogspot.dk
jeg kan også se at hun selv har fået sin egen blog jettejensen21.blogspot.dk
Jeg har skåret et hul i kortet og kommet alu. på et stykke karton og kørt det igennem en embossing folder, derefter har jeg sværtet med sort akryl farve. jeg har brugt en corner fra Memory box. Teksten er  en træklods fra Hero Arts. Denne gang har jeg pyntet kortet inden i med samme papir som jeg har brugt til hjørnerne og baggrunden på teksten, men det har jeg glem at tage billeder af.
På billedet ser det faktisk lidt sjovt ud med blomsterne, de ser næsten ud som om de er ved at falde af, men sådan ser det ikke ud når man har kortet i hånden, sjov som billeder kan snyde.


7 kommentarer:

  1. Super flot kort - jeg kan rigtig godt lide dit stykke med alu i kombination med hjørnerne, det er rigtig flot

    SvarSlet
  2. Hold da op et flot kort - med en helt ny variation over metal.
    Fed effekt med malingen på det embossede.

    SvarSlet
  3. Wauuuuw hvor er det flot dit kort.

    SvarSlet
  4. Det glæder mig rigtig meget, at du blev inspirert af mine kort. Det er bare et super flot kort du har fået lavet.

    SvarSlet
  5. Flot kort med fed effekt. Blev også inspireret til at kaste mig over alu, men det må vente til vuffen bliver lidt større og der kommer mere ro på det hele.

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare vildt flot :)

    SvarSlet
  7. wauw så cool kort , lækker detaljer

    SvarSlet