torsdag den 13. september 2012

CAS kort

1000 Tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg vedr. mit bord og ja det er rigtig dejligt med et stort bord, men det er som om mit behov bliver ved med at vokse, jeg tror bare det er sådan med denne hobby, der kommer hele tiden noget nyt jeg kan bruge og dette kræver så igen mere plads :-) så lille eller stort bord, det bliver vist aldrig stort nok ;-)

I dag har jeg lavet et CAS kort, faktisk har jeg lavet et der ligner meget før, men her har jeg brugt to  Memory Box som jeg lige har fået, sommerfuglen og corner og dem syntes jeg lige I skal se, jeg er vild med Dies fra Memory Box

God dag til alle og tak til dem der kommer forbi min blog.


Baggrunden har jeg lavet med Distress ink og efterfølgende sprøjtet med glimmer mist, men det kan være svært at se.

19 kommentarer:

  1. Hvor er det bare flot! Så enkelt, og alligevel elegant :) Rigtig god dag til dig.

    SvarSlet
  2. Ja, Anette, man får vist aldrig plads nok, dit kort er super skønt selv om det er enkelt, de to dies har jeg også, og jeg er også lidt bidt af Memory boxs dejlige dies, jå dies i det hele taget, man kan lave så meget skønt når man har mange dies. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Super smukt og elegant kort....er vild med de dies:-)))
    Man har aldrig formeget plads når man scrapper...nye behov og større projekter, men det går jo alligevel:-))))

    SvarSlet
  4. Det kort er bare så smukt og så elegant med de nye dies. Jeg kan godt forstå, de måtte afprøves.
    Da jeg rigtigt kom i gang med at scrappe i 2009, havde jeg samtlige mine scrapsager i en kuffert under skrivebordet. Og jeg syntes, jeg havde meget....Haha...
    I dag har jeg er helt rum fuld, og synes jeg mangler mange ting.....Så det er en pladskrævende hobby vi har - bare for at kunne lave små fine kort med små pynteting på....ak ja.

    SvarSlet
  5. Super elegant kort!! Smukt og enkelt og virkelig lækkert!!

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort du har fået lavet.
    God weekend.

    SvarSlet
  7. Super flot kort. Den sommerfugl die må jeg vist også eje.

    Tusind tak for alle dine flotte kommentarer på min blog.

    SvarSlet
  8. så smukt og elegant kort, så flot brug af dies
    Ønsker dig en god weekend

    SvarSlet
  9. ihh sØdt..jeg er osse vild med memorybox dies.. dit kort er bare så sødt

    SvarSlet
  10. Hej ... sødt kort, jeg kan godt lide baggrundseffekten under sommerfuglen

    SvarSlet
  11. Hej ... sødt kort, jeg kan godt lide baggrundseffekten under sommerfuglen

    SvarSlet
  12. Så smukt og flot Annette.
    Må også melde mig i gruppen, som her en svaghed for memory box die.
    Du har formået at sætte to store die sammen, uden at det er for meget. Super

    SvarSlet
  13. Ja, men Anette, så er jeg her igen, tak for de venlige ord på min blog, du spørger efter den blomster dies jeg har brugt, det er: Creative Flowers,(Crea lies No.CL CF 02) der findes mange forskellige men jeg har kun denne ene, det er nemlig den jeg bedst kan lide, og så er det jo godt med nogle blomster der ikke er for høje ind imellem, den er købt hos "hobbyboden" knus morkaren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, jeg venter på at hobby boden skal få den igen, den er udsolgt, jeg syntes den er super flot og jeg kan også godt lide at den ikke er så høj, da jeg så dit kort var den bare ekstra flot, derfor skulle jeg lige være helt sikker, så tak for hjælpen. God weeken.

      Slet
  14. Super flot kort du igen har lavet, flot sommerfugl

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  16. Super flot, kunne være man skulle prøve at lifte det en dag, hvor vuffen ikke er så tidskrævende (og energidrænende, haha)

    Åh ja de memory box/poppy stamp dies er bare så flotte, de står øverst på min favorit liste, og de ved jo nok, hvordan de skal ruinere en kvinde, haha.

    Rigtig god søndag til dig.

    SvarSlet
  17. ajj mig igen vil lige fortælle at jeg med skam har opdaget jeg ikke havde linket til dig det HAR jeg sørme nu. da du laver så mange fine ting. hav en skøn søndag

    SvarSlet
  18. Så smukt CAS kort, hvor er det godt med det hvide og så den grønne baggrund:)

    Vent til om et år, så har du nok hylder på væggene, ha ha;)

    SvarSlet