tirsdag den 25. september 2012

Børnekort

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg, det gør mig så glad at der er nogen der har tid og lyst til at kommentere mine kort.

For noget tid siden lavede jeg mit første børnekort, jeg har ikke lagt det på før nu, da det er meget anderledes end det jeg plejer at lave syntes jeg selv, jeg har heller ikke lavet børnekort siden, men nu har jeg bestemt mig for at vise jer det og jeg har også bestemt mig for at lave nogle flere.
Stemplet er fra Panduro hobby som jeg har malet og lakeret på prikkerne og blomsten, teksten er fra Hobby Boden.
Faktisk temmelig enkelt at lave, men jeg syntes som herrekort at det kan være svært at lave børnekort, de bliver nemt så barnlige, hi hi, det er jo faktisk også meningen :-)

God dag til alle

12 kommentarer:

  1. Super sødt kort i dejlige klare farver, som lige netop fanger børns opmærksomhed. Så fortsæt du bare med dem:-)))
    Tusind tak for din venlige deltagelse ved min fars død. Det varmer utroligt meget at vide, at der er nogle der tænker på én:-)))
    Knus Lise

    SvarSlet
  2. Herligt børnekort du har lavet, det er virkelig sødt!

    Forsat god dag

    SvarSlet
  3. Sikke et sødt børnekort. Har du set at jeg har en fødselsdagscandy?

    SvarSlet
  4. Ih, hvor er det da bare skønt! Lækre, varme farver og sjovt lille motiv :)

    SvarSlet
  5. Takk for at du deltar i min blog Giveaway :)
    LYKKE TIL!
    ♥ klem, Inger

    SvarSlet
  6. Super sød kort du har lavet, glade farver, den kan man kun blive glad ved at få til sin fødselsdag

    SvarSlet
  7. Tillykke med genvinsten ovre ved Gitte1 :-)

    SvarSlet
  8. Sikke sødt børnekort med den sjove dims på stemplet.
    Tillykke med din gevinst hos Gitte......

    SvarSlet
  9. Super sødt kort i flotte farver.

    SvarSlet
  10. så sødt og fint kort, dejlige friske farver

    SvarSlet
  11. et rigtig sødt børnekort - søde og glade farver. Dem kan du vist roligt lave flere af.... kan ikke forestille mig at du vil få svært ved at få dem afsat.
    Tak fordi du er så sød til at ligge mange kommentarer på min blog, jeg er glad for hver eneste kommentar.

    SvarSlet
  12. Det er et rigtig børnekort du har lavet. Det er nogle dejlige farver du har haft gang i . Kan kun blive glad af at kigge på det:) Jeg vil også sige dig tusind tak for den megen ros og smukke ord på min blog. Jeg bliver så stolt og glad. :)

    SvarSlet