tirsdag den 11. september 2012

Nyt bord

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg, jeg bliver så glad når der er nogen der ser forbi min blog og lægger en kommentar til mig, det er det der gør det rigtig sjovt at blogge.

I dag vil jeg vise jer mit nye arbejdsbord.
Da Vores datter flyttede hjemme fra, stod der jo et tomt rum og det skulle jo straks tages i brug, men jeg har prøvet forskellig ting, uden jeg syntes det havde den helt rigtig virkning, jeg har haft en reol med små kasser og dåser til mine ting, men jeg opdagende at jeg ikke fik tingene brugt hvis de var pakket for langt væk.
Så nu har min mand lagt to plader i mit bord så det er blevet rigtig langt og jeg har købt tre små rulle skuffer til mine ting, faktisk er det nogen jeg køber i Kvickly til 150,- pr. styk til badeværelset, men jeg syntes det virker rigtig fint til mine ting, så nu står de under mit bord.
Da bordet er så stort kan jeg have rigtig mange ting omkring mig og det virker super godt.
Vægge er altså ikke gul, jeg ved ikke hvorfor den ser gul ud :-)

9 kommentarer:

  1. Det er ser rigtig godt ud, håber at du bliver glad for det :)

    SvarSlet
  2. Ihh det ser godt ud. Dejligt med et stort bord.

    SvarSlet
  3. Det ser da fint ud, og så har du jo muligheder for hylder på vægen over bordet (hvem der havde en datter der ville flytte hjemmefra) og du har så meget ret, hvor meget gad man blogge hvis der ikke var nogle der kikkede med, og lagde en sød kommentar. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. awww super med et helt værelse til scrap... det skal du være glad for.. jeg har det samme og vil ikke undværer det idag. griner...ja ja man udvider sig jo.. super fint hos dig og med go lys TILLYKKE.

    SvarSlet
  5. Det ser da dejligt ud !!! og jeg er da ikke spor misundelig over at du har et scrapværelse ... nix nej da!! og jo da !! :)

    SvarSlet
  6. Det ser rigtig hyggeligt ud hos dig - selv om væggen er lidt nusset...haha. Farver kan bare snyde så meget !!!
    Dejligt med et stort bord, for hvor bruger man meget plads omkring sig, når man scrapper.
    God onsdag herfra.

    SvarSlet
  7. Hvor ser det hyggeligt ud og med dejlig meget plads. Skønt med det store bord, hvor der er plads til mange ting både på bordet og under bordet:-)))
    God onsdag til dig:-)))

    SvarSlet
  8. Hvor ser det hyggeligt ud og dejligt med et stort bord, det kan jeg godt savne, men et bord er trods alt bedre end intet bord!

    Forsat god dag

    SvarSlet
  9. Dejlig med meget plads til scrap og alle ens ting lige omkring, så man ikke over ser noget.....tror jeg nok. Jeg er ikke så heldig, at have et rum, jeg kan scrappe i....men jeg har da fået indordnet mig, så det ikke flyder og jeg ved præcis hvor alt er, men bruger tid på at går rundt/op og hendt det.

    Håber du nyder det, jeg kan se du også har robot støvsuger(er det ikke sådan en) Det har jeg også, den hedder Tommy(min mand:)

    Knus

    SvarSlet