onsdag den 19. september 2012

Herrekort

1000 tak for jeres kommentar på mit sidste indlæg og mange tak for de gode råd der kom, fantastisk, jeg har prøvet dem og de virker, så det er bare skønt med både kommentar og gode råd.
Mange tak til jer der ser forbi og giver jer tid til at give mig en kommentar, jeg bliver så glad.

Så har jeg lavet et herrekort, jeg må indrømme, jeg hader herrekort, jeg mister alle ideer når jeg skal lavet et, jeg går helt i sort, men nu har jeg altså prøvet og dette var hvad der kom ud af det.

Papiret er fra Rosmance Novel, som jeg har flosset og sværtet i kanterne med distress ink. efterfølgende har jeg brugt en Template og igen sværtet med distress ink (Vintage Photo)
Tandhjulene er Tim Holst, to af dem er embosset med rust og den sidste har fået crackle paint. Det ene tandhjul kan være lidt svært at se, det sidder helt ude under de flossede kanter.
Bilerne dem kender I nok, Mairanne Design.
Den lille rulle er et stykke papir jeg har stemplet en tekst på og igen sværtet i kanterne, det er faktisk en ide jeg har liflet efter Louise, jeg så dig lave det til hyggeaften og syntes det var en sød ide.
Bogstaverne er en die fra Tim Holst.



9 kommentarer:

  1. Super lækkert kort. Jeg har det på samme måde med herrekort.

    Rigtig god dag til dig

    SvarSlet
  2. Århh jaaaa hvor er det flot. Lækre detaljer. Jeg er vild med at lave herrekort. :-))

    SvarSlet
  3. Rigtig godt herrekort syntes jeg, og når vore herrekort Expert Gitte siger god for det kan du sagtens være glad, for er der nogle der er god til herrekort er det Gitte. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Super flot herre kort du har lavet, - perfekt

    SvarSlet
  5. Rigtig flot lavet!
    Ja, herrekort er lidt svære at gå til.

    Vi ses nok snart.

    Knus :)

    SvarSlet
  6. wow, this is realy a stunning creation and i like the old cars on it.
    great colors and design.
    greetings from ann

    SvarSlet
  7. super flot herre kort :0) det kan vist ikke gøres bedre.

    SvarSlet
  8. Du er så godt til at lave herrekort, så jeg forstår ikke du skriver, at du mister alle ideer og går i sort, for det kan jeg ikke se. Jeg er vild med dit kort og det skal helt sikkert gemmes enten til et lift eller inspiration:)

    knus

    SvarSlet